Tråkigt med för kort stav asså..

Igår tog jag ut piercingen, för att labretstaven var för kort och grävde sig in i underläppen så den nästan inte syntes innuti läppen, och det sved till lite. Men mina nya labretstavar kommer om en vecka och dom är nästan dubbelt så längre så jag får vel pierca om ifall hålen har läkt, hoppas!

Nu har hålet iallafall läkt inifrån, på bara en dag ungefär. Fint.
Va vel bara det. Nu ska jag fortsätta att lyssna sönder FM Static och sen ska jag nog gå och lägga mig.
Ciao bella




I would tell you that I loved you,
If I thought that you would stay.
But I know that it's no use,
that you've already gone away.


Kommentarer
Postat av: Adelissa

usch, inte alls bra det där med piercingen :( som tur va hjälpte mamma dig beställa nya ;)

e det mig du vill säga "vad va det jag sa!" till?! :D:D:DD:D:DDD Haha xD



au revoir!

2009-08-12 @ 13:22:05
URL: http://adelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0