Festivalen, piercingarna osv.

Hej,

igår va jag på festivalen, men Ade!
Knappt bra band alls, men vi dansade vel på ändå :)
Träffade jättemånga oxå! :o Melody Club spelade sist, kl 00.00.
Då va det röj som fan, de flesta va fulla osv. Jag och Ade stod längst fram och dansade och blev intryckta. Och hade allmänt kul!  Och synten i bandet va ju imba! :D

Jaja, vi hade ialf kul och dansade till dunket ^^
Om 2 veckor börjar skolan. Detta sommarlovet har nog gått fortast av alla jag har haft.

Nästa lov är redan planerat :D 3 veckor sommarjobb i början, därefter 3 veckor tågluffning runt hela Sverige med Kjellis(!), därefter en jävla massa festivaler/konserter! och nått UNF läger hoppas jag på oxå :)

____________________________________________________________________________




Jag har beställt piercingsmycken till läppen nu!
Har beställt stavarna på bilden, dom 5 färgerna oxå, och 2 ringar, då jag piercar snake bites!
Så runt nästa vecka piercar jag läpp! perfekt till skolstarten och det kommer gå riktigt bra!
Mamma vet inte om det men hon kommer inte att gilla det.
Men vi får se...


Money.
Can't live with it,
can't live without it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0