Poträttbilden

Heeeey!  Fotografen sa "tryck huvudet mer bakåt, nej lite till, sådär ja!" så jag fick ett tjockt ansikte. Som egentligen nästan ingen mer än jag bryr sig om, haha xD


Har fått lite färg av all sol, som faktiskt syns på bilden :) Dock har jag inte fått mer färg än Linnéa och till vinter är jag nog knallblek igen, ush. Men ialf, även ifall jag gillar att bjuda på mig själv, skäms jag som fan för fakesmilet x] Jag har bjudit på mig själv tillräckligt för att visa poträttbilden som jag blev missnöjd med >,<

Men man kan ju inte alltid bli som man vill :P
btw, mamma betalade 5 pluttar t mig idag :D och ni som fattar nada kan läsa det föregående inlägget :)



På bilden, kanyler (piercing nålar ungefär), och en jävla massa örhängspluttar.
Här ska piercas öron! :D Heidå

Kommentarer
Postat av: adelissa

du fick ju asmånga pluttar idag! :o jag e avis på dig å din mamma.... ;)

heheh^^ simma imon? (a)

2009-08-28 @ 22:12:05
URL: http://adelissa.blogg.se/
Postat av: michaela

Kul med piercing!! :) gör du det själv eller?? ;)

hihi.



Du är SÖT :)

2009-08-29 @ 19:54:05
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0