Tisdag, har paketet kommit? Sommarlovet närmar sig slutet :<




Jag fattar inte riktigt? Jag loggade in på mitt konto för att kolla ifall paketet var på väg.
Och paketets status står på levererad ist för vilande nu, undra när jag egentligen får hem paketet. Borde ha fått hem det idag, kommer vel imon då. Jag är så ställd på att få hem mina nålar och piercingar! Jag är så glad för ungefär allt nu :D


Och sommarlovet är snart över. 2 veckor kvar av sommarlovet. Känns som att jag inte har gjort så mycket denna sommaren. Men jag har ju lärt känna jättemånga. Helt underbara människor, och jag längtar redan tills nästa sommar då det händer så mycket. Kommer enligt planerat bara ha en vecka ledigt nästa sommar. Men det blir schyst.

Kommentarer
Postat av: michaela

konstigt.. hoppas det löser sig!

2009-08-10 @ 13:34:04
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0