Management, elektropop

Hålen i läppen har läkt så mycket så att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att pierca om igen, men jag väntar nog lite till ^^, kanske en vecka eller så :) Och för den delen har ju inte mina längre och bättre piercingsmycken kommit än ^^, jag gissar på att dom kommer på fredag, faktiskt ;D

Idag va jag en stund med Dissa, jag åt persika hos henne, som jag inte tål. Och halva mitt ansikte + halsen blev rött och lite svullet, och det gör jätteont att äta något just nu när halsen är svullen. Jag ser ungefär ut som two face i batman -.o  Aj. Jag ska snart ta en såndär blåvit ansiktsmask som kyler ner huden, tur som fan att jag har en sån! ;o
Idag är det exakt en vecka kvar tills skolan börjar. Förlåt för troligtvis en av tidernas värdelösaste blogginlägg.

MGMT <3


Dissa tycker inte om denhär videon, för hon tycker synd om barnet.
Haha, jag tycker att sångaren är råsnygg i denhär musikvideon! :D


Kommentarer
Postat av: michaela träffe

Tycker du jag verkar hinna med mycket på dagarna!? :) kul att du säger så.. (du skrev det i kommentaren: http://realmicca.blogspot.com/2009/08/skont-med-annu-en-kvall.html)



Dans ...hmm jag skulle vilja. Men vill också lära MIG själv också.. det tar mycket tid att va ledare.. + att jag pluggar, planerar bröllop osv... och sen orkar inte linda med att fortsätta och man måste va 2 ledare för att få ha en roundaboutgrupp... så jag vet ärligt talat inte hur vi ska lösa detta... alla tjatar att de vill fortsätta och det är JÄTTEKUL!! men liksom.. aa, lite panik :S



Ha en bra helg!!

2009-08-14 @ 14:22:35
URL: http://realmicca.blogspot.com
Postat av: Adelissa

Tina! det e ju synd om barnet i den videon! :o men låten e ju bra ;D haha

2009-08-14 @ 22:19:04
URL: http://adelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0