Hålet där uppe i örat gick jättebra, fast sved lite ♥


Hålet gick jättebra faktiskt. Jag var noga med att sterilisera kanylen. Sen höll jag en bit rå potatis bakom örat och tryckte i nålen. Jag tryckte så fort jag kunde och trodde att den var igenom, men det var den inte, det hade t.o.m. knastrat till men jag var inte ens halvvägs, så jag fick trycka i kanylen igen, och det gick jättesegt. Jag har inte tyckt att det har gjort så särskillt ont att pierca läppen,näsan eller där nere i öronen, men där uppe på örat gjorde det faktiskt ganska ont att ta. Fast nu är det helt okej :) Skulle kunna tänka mig ta ett till hål under det nytagna hålet där uppe på örat, fast kanske inte nu, men kanske om en vecka!


Jag fyller år om 6 veckor precis, och jag ogillar att snart vara 14 för att tv och folk säger att man får sån attityd och känslosam vid 14-15 års åldern xD Jag vill inte ha dålig attityd och vara sur >,<  Så ni som känner mig får säga till mig när jag är sån, haha ^^, Men jag ska försöka hålla mitt humör uppe ändå (: För jag brukar oftast vara jättesnäll, mot dom som är det mot mig :)

Dissa, du är bäst vännen, helt enkelt! ;D

Kommentarer
Postat av: Adelissa

det blev jättefint^^ ok, du SKA få pierca mig... innan jul iaf... XD "skulle kunna tänka mig att ta ett till hål..." haha, att ta hålet va väl värre än att ta självmord?! XD hahahah, förlåt >,<

grattis i förskott ;D haha^^ nej, du kmr ALDRIG bli sur tina! du är som ett solsken, du gör folk glada! :D<3



naaw, tack, men du är BÄTTRE ÄN BÄST, TINA! :D:D:D<3333 helt enkelt!

2009-08-29 @ 20:39:10
URL: http://adelissa.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

du är galen! :D

<3

2009-08-30 @ 22:53:58
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: michaela träffe

well done tina! :)

2009-09-01 @ 21:11:45
URL: http://realmicca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0