Hade jag kanyler i 2.0 och hade jag pluttar då ...

Skolan rullar på med läxor som fan! :o Får plugga varje dag :< Idag har jag picknickat hos Dissa. Vi hade lika kul som alltid :) USB:n funkar inte till denna datorn, så jag får lägga upp bilder en annan dag. Fick även mitt enskills-skolfoto igår, på en lektion, till mobilen. För att inte ljuga så måste jag säga att jag ser förjävlig ut på skolfotot. Jätteful. Men jag orkar inte bry mig och bli sur bara för det haha. Skolfotot kanske oxå kommer upp här nån dag, imon kanske. Jag orkar inte bry mig om något heller. Och folk är jättetöntiga och säger sjukt patetiska saker, så fingret åt dom.

Hade jag kanyler som är 2.0 och faktiskt jättebilliga så skulle jag ha piercat läppen. Men jag orkar inte och sen tänker inte mamma betala alla dessa kanyler bara för att jag redan har massa, men hon fattar ju inte att jag behöver 2.0 för jag har för smala kanyler så piercingarna kmr inte gå i. Hade jag örhängen (silvetpluttar) som inte alls kostar mke, skulle jag tagit hål i öronen, för kanyler i passande storlek till örhängen har jag. Men jag är alltid för lat för att gå ner. Ska fråga mamma ifall hon kan köpa några pluttar imon. Isf tar jag nog 2 hål där uppe i högra örat. Då har jag 4 hål på varje öra, fast i vänstra har jag 4 där nere. Sen har jag ju töjningar, som jag nästan börjar tröttna på. Eller så vill jag bara töja mer, mohaha! ;D


Kommentarer
Postat av: adelissa

Go picknick! :D:D:D<3

fingret åt dom jättelöjliga! :o (Y)



SKA DU SLUTA I UNF?! eller ska du prata med somo om duvetvem? isf ska jag fan va hörselvittne! :D

puss på dig, Tina ;*<3

2009-08-28 @ 22:09:41
URL: http://adelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0