Julbak, eftersom att det är 2 veckor till jul. Det va som fan!

...har i princip bakat färdigt till min jul middag för mina tjejkompisar. Lyckat bak om jag får säga det själv ;) Fast vi gjorde några lussebullar med kademumma och resten med saffran, blev inte så många med kademumma, och det va bra för dom med kademumma smakade inte gytt.

Tog inte bilder på allt, men här har ni ialf bilder på något av hela julbaket!


före


efter, det blev inte lite, nu tog jag inga fler bilder på kolorna...


Man ser ju vilka som är med eller utan saffran, dom utan var inte goda, smakade inte ens lussebullar! :<
Detta var nog bara hälften av alla lussebullar =) Knäck har vi också gjort, och pepparkakorna blev köpta, för våra blir aldrig goda haha.

- - -

Ifall några av er fick sms på skoltid så va det inte jag som skickade. Det var Martin, och det var då inte första gången, men sista!


MobilsnattarN & BrateN.
Okej, Nicke är nog inte såå bratig, men lätt klassens brat ;)


2 veckor kvar till jul idag, Vad önskar ni er?
Jag själv hoppas på en ny hårförlängning & årets idolskiva (enligt mig har idol inte vart så bra detta året och förra året osv. men jag har samlat skivorna sen idol började i sverige. dvs. sen jag gick i 3:an, DEN NI!).

Leo frågade mig om jag inte kunde ha utsläppt istället för tofs varje dag, men jag tycker inte att jag passar i axellångt hår, så jag hoppas på en hårförlägning, för min är så sliten. Mitt hår är inte fint alls nu :<


För de som inte visste så älskar jag mini tomater! :D och har en i munnen på bilden.
Men visst va mitt hår underbart där, helt långt och luggen va i sån fin färg :<
Och håret som ska växa ca 1,5 cm i månaden. Nej, jag blir ju deprimerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0