DRÖMBYXOR, kommer ni ihåg...

.. det där inlägget jag la upp i början på november där jag skrev typ "hade jag x antal tusen skulle jag köpa dessa byxor"

och så hade jag lagt upp domma byxorna:


699:-


Favoriten
699:-


699:-

TOTALT: 2098:-
(byxorna är förövrigt mycket snyggare i verkligheten än på bild!!)

jag som ska shoppar på fredag och på lördag!!

Fast bara julklappar!
Folk förkänar det mer än jag just nu =)

Mamma tyckte att domma va jättesnygga när vi såg dom i Jkpg, så jag fick dom hehe.
Drömbyxorna blev tydligen till verklighet, blev i varje fall världens lyckligaste! =)
Dock har jag brutit ett löfte mot Jojjo & Leo nu... >,<

Och till de som frågar "Varför bleker du inte byxor själv?"
Svar: Det blir inte lika bra som på köpta haha, Är skitdålig på sånt dock. Och bleker jag själv så blir det typ jättemycket blek på ena stället och inget alls på andra >,<


Köpte även julklappar till 4 pers! go me!
Eller till 5 pers egentligen, för jag brukar köpa till mig själv :$
Känner mig rätt narcissistisk haha >,<
Har bara dryg 5 pers kvar ^^
Och det köper jag i vetlanda nästa vecka på fredag med min bästa vän ♥


Imon blir det FSS för mig! lägger upp bilder ifall jag inte glömmer kameran ;)
Pusshej.

We do have it all

Kommentarer
Postat av: johannabanna =)

hmm, ja vad var det jag sa ;) Men fy fan på dig bara för att jag vill ha "skinnjeansen" :(<33



pussas ♥

2009-12-03 @ 21:51:33
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: michaela

snygga brallor! kul att du fick dem :)

..och va duktig du är som köpt massa julklappar! kul när man hittar nåt som verkligen är "rätt"...



Jättefin ny design på bloggen tina! har inte varit inne på den på ett tag :S sorry...

Stor kram!

2009-12-04 @ 11:10:31
URL: http://realmicca.blogspot.com
Postat av: ellinor

skittsnyga!

& grym blogg :D

2010-01-07 @ 17:01:05
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0