Fyfan för dagen

Tog massa foton från minilucian, dom va så söta :') särskillt alla som började gråta haha ^^ Dock orkar jag inte lägga upp bilderna >,< Från fredag till söndag ska jag nog övernatta hos bästa vännen ♥ Harry Potter maraton for sure!  Och vi ska hyra flickan som lekte med elden! Jag har inte sett den, så det är ett måste ;)

Idag hade vi håltimma innan lunchen, så vi gick hem till mig, och åt lite och sen spelade vi guitar hero. Sen när vi kom tillbaka för att ha SO så kom vi på att vi hade missat lunchen. Så vi fick äta på 10 minuter haha...

På engelskan idag fick jag en utskällning och en varning. ENBART för att jag tuggade tuggummi.

Och på slöjden håller jag på med en ljussläckare (xD) och jag har fan slitit som ett djur för den. Jag har hamrat, böjt & vridit med all min kraft, slipat, smält tenn (en mjuk metall) slipat lite till, gjorde små metallbitar till spikar (?) och precis när jag skulle spika fast sista spiken (spika ihop metallstruten till pinnen) så spikar jag lite för hårt och träffar nån millimeter snett, och helt struten spricker. JÄVLA DÅLIGA METALLHELVETE!

Och jag som skulle ha mvg i träslöjd. Okej, jag får la drömma vidare ;)

Så ser den ut, och nu tänker ni: "men den är vel inte så svår att göra"

Men då skriver jag: Det kan ni ge er fan på att den är, det är en jävligt hård metall att forma, eftersom att det är en ljussläckare ska inte metallen kunna smälta när den släcker ljuset.


Bra start på veckan, hmm.. jävla vinter
* hatar mörkret ute
* hatar kylan
* hatar att bära mycket kläder
* hatar stressen till att få allt färdigt innan jul

ååh sommar...
* sommarjobb - cashhh!
* tågluffning med bv ♥
* konserter! festivaler!
* Holland! (?)
* Hoppas inte på en enda dag hemma.
* Dream Hack Summer? (om jag hinner med)

haha, pessimistiskt inlägg, men vafan jag har läst pessimistiskare xD))
Nu ska jag läsa i boken, om ni visste hur pessimistisk den är haha ;D
Gute nacht alles feinen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0