Friday I'm in love

Nej, där blev det fel. Jag menar I'm in love with Friday :)

Jag vet inte vad jag ska blogga om så jag funderar på att lägga ner bloggen, så jävla tråkigt egentligen!

här är några bilder jag tog idag :)





Jag hade inte flätor idag i skolan, jag hade hårförlängning, men det är så jobbigt med 50 cm hårförlägning, så jag satte ihop håret i flätor när jag kom hem :)

Slapp skoldag, vi slutade vid typ 11.10.
*Skolan började med att kolla på lucia till halv 10 ungefär.
* Sen svenska - åt julgodis och pepparkakor och Gunilla läste nån bok för oss, då somnade jag.
* Sen engelska - fast inte så länge, kändes som att vi hade det i max 10 minuter! Sen mat och hem.

Det är rätt fint!


klockan 15.00 ska jag med bussen till vetlanda med bästis.
Då ska jag julklappshandla färdigt, sen ska jag nog kolla på lite kläder till julmiddagen för tjejerna :)



måste även göra en uppsats om "Hur vi är emot varandra".

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiin blogg:D

2009-12-11 @ 15:27:44
URL: http://idescribed.blogg.se/
Postat av: Bäxie

Sötnos!

2009-12-22 @ 23:39:41
URL: http://xenjoythefall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0