Julmiddagen

för mina bästa tjejer är ikväll!

Har precis bakat lite mer knäck, och min lillasyster och mamma håller på med maten till julbordet i köket. Känner mig lite lat som inte hjälper till.
Fast för den delen så förlorade min lillasyster ett vad igår och förbli min betjänt i 2 månader HAHA. Slappt ;)

Hann inte julshoppa färdigt igår heller. Köpte till 3 pers och några band till töjningarna, så slipper jag tappa dom :)

Nu ska jag duscha och fixa lite till ikväll tror jag, bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: HÄNI - dalarnas coolaste blogg

åh, vad gott med knäck! hoppas julmiddagen blir bra :-)

2009-12-12 @ 14:48:49
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Postat av: roos

vad har du gjort i helgen då?



om du tycker min blogg verkar intressant kan du lägga till mig på blogglovin.se så lägger jag till dig med..



ha en bra kväll!

2009-12-13 @ 00:56:42
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0