Meine woche

Nästan alla jag tar kontakt med är arga på mig, och jag vet inte varför? :<

I varje fall blir nog ändå min vecka bra!
måndag, tisdag & onsdag blir vel som vanligt.
Torsdag ska jag på nån grej i Jkpg med min bv :)
Fredag blir det bio med UNF, New Moon... egentligen gillar jag inte twiligtserien alls. Hade hellre gärna sett luftslottet som sprängdes. Men jag går för Dissas och UNFarnas skull ;)
Får också se ifall det blir nån shopping i Jkpg med min bror och mamma den dagen med!
Lördag ska vi ha julmyskväll med UNF.

Nu ska jag kolla på "Skicka vidare", sen ska jag läsa lite i boken, och sen blir det läggdags, för imon är det skola. Och efter det ska jag & Dissa på minilucia, hennes 3 (?) åriga lillasyster och hennes dagiskamrater ska lussa. Jättegulligt :') Och det är gratis fika!!! xD


förövigt, har det lilla sjusrosa i min lugg blekts och blivit helt fult. Färga om till vitt? I think so :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0