Tisdag - fyfan vilken dålig veckorstart. ÅÅÅH!!

..fick reda på fler betyg idag.
Kemi: VG
Biologi: VG+
Spanska: VG+

förra veckan fick jag reda på ett till betyg.
Samhäll:
VG


Denna terminen får nog ett väldigt enformigt betyg.

Dissa hängde med mig hem efter skolan, mamma hade gjort fruktsallad :) sen handlade vi i 2 timmar (hur fan lyckas man?). Fyfan vad jag hatar att det är kallt, & snön är ju hemsk.

Och för er som kommer att blir förbannade om jag inte svarar på sms under förmiddan, så är det för att jag har skola, och jag ska inte ta med mobilen till skolan. För får Leo eller Martin tag på min mobil skickar dom bara sms till folk på min kontaktlista, inga roliga sms heller!

Jullov snart ändå! Bara 2 dar kvar!! Så sköönt.

Har en jävla uppsats tills imon också. Får la börja på den. Ska antingen skriva om "Manligt, kvinnligt, rättvist?" eller "Hur vi är mot varandra"
Eller vill förresten inte skriva om "Hur vi är mot varandra" för det intresserar mig inte ett piss. Nu får jag börja innan jag är för trött för att fixa uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0