Blåbär! och Ade ofc :)

Hej,

Idag väcktes jag av sms, kort därefter stack jag till Ade, sen stack vi och simmade och bubblade och bastade. Sen cyklade vi till Vallsjöbaden, där fikade vi och försökte fiska småfisk xP Det sket sig. Sen skulle vi plocka hallon men hittade en jävla massa blåbär ist haha >,<  Åh, det va dom godaste blåbären jag har ätit, har nog nt ätit så mke blåbär på en dag heller haha. Sen tränade vi yoga hos Ade, shit vad balans det kräver. Sen på kvällen chillade jag hemma. Skräckfilm med mamma, fast fick avsluta lite innan slutet.. :( För att filmen bara rshuifssjkhfdshhj! Annars har min dag varit underbar för min del.

Imorgon ska jag och Ade till Vallsjöbaden igen, och fånga småfisk som vi kan ha som bete när vi fiskar större fiskar! :) Och plocka 100 hinkar med blåbär :) Och trä en massa blåbär på strån och bara utnyttja sommaren på ett bra sätt.

Va inte lessna för att ni inte har lika roligt som vi har :>

Jag vill ha en ny kanyl nu och pierca snake bites. Men jag får vänta en månad till, vilket suger!


I det blinda kungariket är
den enögda individen kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0