otur i fiske med ades jävla deg >,<

Jag

bjuder



en/fyra

bild/bilder



mig



Hallå,
idag har jag fiskat med Ade, vi fick ingen fisk, lite retsamt att han som fiskade bredvid oss fick 10 fiskar, och en annan kille som fiskade där fick typ 20 fiskar... Sån otur hade vi! skyller på Ades pizzadeg (HAHA!) Sen har vi doppat fötterna vid campingen, och dissekerat musslor (HAHAHAHA), och hälsat på tyskar (:  Och sen har vi haft picknick, som va delicious. sånna här dagar tycker jag om.

Nästa vecka fyller min lillasyster år, hon ska ha fest med sina kompisar, eller som jag kallar det, barnkalas. Hoppas jag är i landsbro då! Haha, Och hoppas jag är i Mullsjö veckan därpå, med sofie och kanske emma! damn, what i miss you!



I en värld utan kontroll,
spelar ingenting någon roll
och nivån sjunker återigen till
noll.

                                                             

Kommentarer
Postat av: Adelissa

de va INGET fel på min pizzadeg!

jag lovar, de funkar alltid! fråga pappa! >.<

jevla serber som skrattade ut oss... -.-'

HAHA XD

2009-07-11 @ 22:06:19
Postat av: michaela träffe

du är söt :)

2009-07-20 @ 15:38:17
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0