dh - dream hack

Nu bloggdesign som ni ser!
Okej, jag är skitdålig på att designa bloggar, jag tog bara bort det röda och satte dit en ny header, allt tog 2 timmar... HAHA jag är verkligen dålig! >,<


Här kommer lite bilder från Dream Hack!
Bilderna kommer att ha sämst kvalité, för jag glömde ta med systemkameran till Elmia =(
Tråkigt med suddiga mobilbilder, jag vet.

Våran egna super mario! "INTE FAN SUPER MARIO!" var det som gällde =)


Bakom kulisserna. Kan Mario oxå ha huvudvärk? Ja, han har då inte baksmälla, för han super ju inte..
hahaha, ifall ni fattar grejen? haha


Det är en människa i den maskinen som snurrar runt, runt & runt. Dissa skulle testa den, men vi han inte, eller vi tänkte inte på det från början. Vet en som åkte den i 5 minuter, dock kommer jag inte på vad han heter just nu >,< Så många namn på så få dar.


D-salen, dom hade jättemkebelysning på deras datorer, dålig bild dock "/


Dissa & Johanna ♥

Träffade FF oxå! eller jag kan inte nämna alla jag träffade för då kommer jag få kramp i armen, men FF får blir nämnd för hon va så gullig och tryckte söta pins till oss med hjärtan haha, och hämtade massa till oss!
btw, FF = FjortisFia, hon heter Sofia och är mer fjortis än vad du kan föreställa dig, men hon är en bra sådan!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Trevlig första advent på dig:)

2009-11-29 @ 14:26:26
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: johannabanna =)

du hittade en snygg text sen då! :) Superbra blev det!

puss!

2009-11-29 @ 15:43:25
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Skrea

Haha

Spydde nästan i spaceballen

Den är unfs btw!

2009-12-01 @ 09:58:31
URL: http://www.skreasfuckingblogg.dusten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0