DH - Ska värva om en timme!

Nu är jag på dream hack med Dissa, igår jobbade vi för UNF från 20.00 - 24.00.
kommentarer - Fyfan vad svårt det är att värva på dh!
värvade 2 pers på den långa tiden.. men idag blir det ändring, ska värva från 12.00 till 16.00.
Idag sover nästan alla i denna salen, och i dom andra sitter massa svettiga nördar och lanar, fortfarande.

Jonas Tina är fan den coolaste personen jag träffat. Han Hon är fan stentuff!!!! <3/Jonas, Och Struts är också bra!!



här hade man gästbloggare! Han va lite för narcissistisk, så jag ändrade lite ;) Jonas vaknade för drygt 10 minuter sen, Struts, som han kallas (Han med 25 (!!) cm tuppkam) har nog vart vaken en bra tag, Resten av Mullsjöborna sover, är helt döda ungefär. Stackars barn. Fast Martin är vaken, det är på hans data jag bloggar på nu (a)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad är DH?

2009-11-28 @ 20:58:35
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vadfan :P Varför ändrade du!! :P

Fan vad ja känner mig som en stalker nu ^^ Har typ besökt din blogg första gången och har smsat lite men du var ju osocial... :O



det som jag är mest förvånad över är att ja kommer ihåg vad din blogg heter...

2009-11-30 @ 00:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0