EXAKT 4 VECKOR KVAR TILL JUL. GALET.



Har ni börjat julpynta än? Vi har bara julpyntat liiiite, med lite belysning och sånt =)
Har ni julhandlat än då? Inte jag, ska göra det den 11 & 13 dec, de enda gångerna jag har tid hehe.
Den 11 julshoppar jag med bästis, och den 13 med mamma och bror min.

Jag kommer vara upptagen varje helg innan jul -->


* 27-28 nov (fre-lör, denna helgen) - Dream Hack ju
* 4-6 dec (fre-sön) - FSS (Föreningsytrelsemöte, planerar för årsmöte för UNF osv.)
* 12 dec (lör) - julmiddag julgodis hos mig (fre den (11e) & sön den (13e) julshoppar jag!)
* 18-19 dec (fre-lör) - fre = bio (New Moon) m. UNF, lör = Julmyskväll m. UNF


Fyfan vad det går fort!
Det va la nyss sommarlov?

Kommentarer
Postat av: jenny

Tyvärr vann du inte min veckans blogg tävling. Lycka till nästa gång.

2009-11-26 @ 23:50:05
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0