HAIR

Färgade håret mörkbrunt, tigerstripes är så uttjatat nu. Fast jag har baby rosa lugg. Tyckte det blev fint!
Dock tvättade jag med vit toning efter så det blev ljusare, så mke finare, får lägga in en bild nån dag.


Sen har jag beställt torr schampo, för det ska tydligen göra så att inte håret ser så platt ut. Man ska spraya på det efter dusch och rufsa till håret. Eller nått åt det hållet... är det någon som har det? Hur blir det isåfall?

Så ser den ut, 79:- på www.happyhair.se
Borde köpa nytt hårpulvet oxå, jag hade en liten röd burk men den finns tydligen inte kvar i affärerna längre, har kommit en grön istället, får la testa den med. Alla dessa nya hårprodukter...!


Förresten så hitade jag en bild på Avril Lavigne...

vs.


Kommentarer
Postat av: sofie

Åh, du måste lägga upp en bild på din nya hårfärg. Supernyfiken :D:D:D



Ska förövrigt sätta upp din blogg som favorit så jag kan följa den lättare :) <3 saknar dig.

2009-11-30 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0