Okt. 29, 2009

Jag har övernattat hos min bästavän =D Vi köpte godis och hyrde "Bröllopsduellen", bra bra film!
Imon är det redan fredag! tycker inte ni att lovet har gått fort?! Jag kom på att jag har 2 prov att plugga till, ftw.
Eftersom att skolan börjar på måndag igen ska jag plugga, och sova, inte gå ut eller nått!

Jahapp, jag är sugen på att se Torkel i Knipa, nån som vet var man kan få tag på den?
Nehepp, då är jag svinterött, nu slog tanken mig att undra när och om vi får nyckel till båran lokal?
Jag, Dissa och ThaiMing har åretupplivat en UNF förening i Sävsjö, Elisa är blivande medlem.
Och då har vi fått en lokal som tillhörde en förening som fanns för 3 år sen, världens mysigaste lokan med. Den hade kök, soffor, TV, playstation, TV-spel, dator, telefoner osv. Och sen ska vi fixa lite med plejset, göra det snyggt och sånt. Ska ta dit guitar hero coh köpa in lite stuff. Är verkigen spänd på denhär "nya" föreningen, jag är så jävla stolt för att jag är nykterist =)

Auf wiederhören

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0