Nya skor, äntligen

Morgonen var hur dryg som helst tills mamma sa:
- Vi åker till vetlanda?
- Vaa? Varför då?
- Vi kan hitta ett par nya skor till dig =)
- Eh, jaha, jo, visst då =)

Jag såg förresten doc. Martens (tidigare inlägg) på nymans skor, men storlekarna var från 39 +
och jag har 35 - 36 :$ Så fick ta ett par vanliga lacoste på abrahams skor, fanns 2 jag ville ha, ett par vita, dom va super snygga men lite obekväma, och ett par svarta, dom var helt okej snygga, men skit sköna, fast blev dom svarta. Upptäckte att min bror hade likadana, fast vita, när jag kom hem haha ^^ Köpte även en ny tröja på gina.


R.I.P. okej då, dom va vel ganska slitna haha,           Dom nya lacosten, okej, dom vita var 10 ggr snyggare,
har bara haft dom i ett halvår... :(                                 Men definitivt inte lika varma och sköna,
,                                                                     Domma rekomenderar jag, finns på Abrahams skor i vetlanda.



HAPPY HALLOWEEN ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Hur gammal är du? C;

2012-03-31 @ 11:41:17
URL: http://paraplyhandtag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0