A GOOD GOOD NIGHT

I've got a feeling,
that tonight's gonna be a good night,
that tonight's gonna be a good good night!


Och det blev den! Började med en inlånad film: Polar expressen
En av de fina julfilmerna, julfilmer tröttnar aldrig jag på, är jag ensam om det?
Har ingen aning om varför jag kollar på julfilmer i oktober?
Direkt efter filmen blev det Idol, rätt person åkte ut, Erika. Nästa gång hoppas jag att Erik blir utröstad, kan inte fatta att alla gillar han så mycket, han är ju jättedålig! Det blev i varje fall fredaxmys med godis och någon liter hustler.

Dålig bild men, är det fredaxmys så är det. Imon är det halloween, och igår slog jag på TV:n kl 3 på natten, sömnbrist eller nått var det, och jag blev så jävla rädd när jag slog på tv4 film, för där visades halloween. Buhuuu! Kollade på 2 1/2 men ist ;)


Nytt samtalsämne
, när jag Tove sjunga "all these thing's that i've done" så kom jag på att Lukas Rossi oxå sjöng den för några år sen på Rockstar Supernova, och ni som tycker att Tove presterade den bra, kolla Rossis version:


Kommer ni ihåg när Rockstar Supernova gick på TV? Alla va så grymt bra, fast Lukas var bäst, och så jävla snygg!

Och när han sjöng Headspin, fyfan vad bra det var:

Har för mig att han fick sjunga den en gång till? Jag smälte

Jag har sån brist på saker att skriva om, kom gärna med idéer =)
Gute Nacht ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0