SVAGAST STARFÄLT

Jag har precis kollat på idol på tv4.se eftersom att jag missade det i fredags. Laila tycker att det är ett starkt startfält i år, jag tycker att Laila borde köra upp sitt startfält i arslet. Den enda som ens hade lite talang var Moa, och hon åkte ut :S Hur kan juryn välja Camilla hellre än Moa som wild card?! Aja, gilla läget.

Imon är det fredag, och jag önskar nästan att det var fredag idag, för jag orkar inte en skoldag till =( Låt morrondagen gå fort. Sen ska jag sova, sova så länge så att folk tror att jag ligger i koma! Nej, jag skämtar men jäävligt länge iallafall! =) 

next => engelskaglosor

I see kings and queens at night
in a world of neon lights
I see crimes and skylines
I've seen the night world burn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0