GBG!

En halvtimme efter att jag hade slutat skolan åkte jag, Tingeling och Dissa till GBG! Där vi gick ännu en grundutbildning. På lördagxkväll åkte vi på badhusdisco och blev i puttade med kläderna på!! =( Fast vi hade badkläder osv och badade en liten stund oxå =D I varje fall blev det en lördagskväll med mycket skratt,dans, godis och cola!


Såhär blek blir jag underögonen efter att ha stigit upp kl 6 på monnen och duschat pga. att jag inte skulle hinna duscha efter skolan haha! =)


Jag köpte godis i karramellhuset i Sävsjö tillsammans med Dissa (intresseklubben antecknar)


Sen köpte jag godis i tuttifrutti i Jönköping... DOM HADE SKUMTOMTAR! =D
(intresseklubben, känn er fria för att anteckna)


Jag hade köpt godis för 76,50 då haha.




Det är fan skrattretande att folk säger att punken är död haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0