OH NO! WHO GIVES THE CANDY TO TEENA?! good gone girl

En av de "bra och snälla" läraren enligt LINNÉA KLASSON, Eva alltså, sa idag innan hon skulle ge oss våra provresultat "Mig spelar det ingen roll om ni får IG eller MVG, jag får lika mycket lön för det". Jag började gapa av förvåning och tycker att det va hur onödigt sagt som helst av en lärare. Och sen hade hon inte ens rättat riktigt, och när jag sa vilka fel hon hade rättat sa hon bara "men ett eller ett annat poäng spelar ingen roll". AAAAARRGHGHHGGG!!!!! hon är enligt mig stämplad som DÅLIG LÄRARE. Hon verkar tydligen bara tänka på pengar och inte på oss elever. Linnéa tycker fortfarande att hon är bra.

Igår köpte jag cola, godis och pringles som är uppslukat nu...
Och idag när jag kom hem från skolan köpte jag en massa lösgodis igen,
sen skulle Lellis oxå köpa lösgodis så  jag hängde med henne igen och köpte lite till lösgodis.
OH NO! WHO GIVES THE CANDY TO TEENA?! jag ska trots allt väga minnst 45 kg till jul, har jag BESTÄMT!!


Mika - We Are Golden
Mika - Blame It On The Girls

Kommentarer
Postat av: michaela träffe

Å det där låter verkligen inte alls som en bra lärare!! LITE ENGAGEMANG TACK!!!!!



Lycka till med viktuppgången :) kram!

2009-10-01 @ 22:05:37
URL: http://realmicca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0