Seg dag, avstängd hjärna ☻

Efter skolan bakade jag dumlekakor, ååååh va gytt =)  Sen gick jag till biblan där Dissa var, jag lånade
"Pojken som kallades Det". Verkar bra, men tack vare bokfanskapet har jag inte haft tid att plugga.

Vi har idrottsprov imon, och jag kan inte ett piss. Fast jag fick även ett prov-papper där man inte ens kunde se vad det stod. Får vel försöka kolla lite på pappret imon på morgonen. Kan det inte vara lov snart?! Jag är upptagen hela helgen med, i min kalender står det att jag ska plugga halva helgen och sova halva helgen. Låter bra.

Nu ska jag ligga i koma tills klockan kvart i 7, då ringklockan ringer. åh typiskt!
Jag kommer gå halvdöd till skolan imon, om jag inte tar en överdos av kaffe.
Later

Kommentarer
Postat av: Dissa

Det-boken e bäst! dumlekakorna va superdupergoda!!! :D



eh, idrottsprovet klarade du säkert ;) haha, samma sak med min helg xD Sova och plugga! haha!



au revoir! :D<3

2009-10-14 @ 20:31:36
URL: http://adelissa.blogg.se/
Postat av: michaela träffe

...men hallå, du fick ju sova jäääättelänge igår! 22.30 ca - 6.45 det är 8,5 timmar det :) Här har det blivit dryga 5 varje natt... usch!!! men ibland är det väl så... mycket i skolan.



Gick idrottsprovet bra??

2009-10-14 @ 21:34:51
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0