100 DAGAR KVAR TILL JULAFTON



haha, faktiskt!
Jag hittar inte mina läpp piercingar! =(
De ligger inte alls bland mina andra piercingar, och i "den-lilla-läpp-piercing-påsen" ligger det fan 11 piercingar, och jag hittar inte påsen! Snacka om slöseri med pengar...  11 PIERCINGAR!! med diamanter i olika färger oxå.

nytt samtalsämne: naglar
Jag skulle spara mina naglar och när dom hade växt 2 mm så började jag bita på dom igen, bara sådär lixom. Fast jag var så koncentrerad på idol så jag tänkte inte riktigt på det. Sen efter: NEEEEEEEEEJ!! fuck oxå.

Föresten, om jag någonsin får ett husdjur igen, ska den heta Potta.
Heroes nu, måste se ifall Sylar lyckas kontrollera sin hunger och sluta mörda =D

Kommentarer
Postat av: michaela träffe

Julafton!? jo, 100 dagar bara? oj då.. va tiden går fort!!



ang, naglarna så får du nog skaffa dig lite självdisciplin på det området ;) hehe, nä jag bara driver med mig... jag har också haft problem med det där dumma nagelbitandet.. men men... man får ta sig i kragen helt enkelt! det gjorde jag nyss.. ;)



ha en bra dag!

2009-09-16 @ 11:25:07
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0