a6 ♥

Igår åkte vi till Jkpg en halvtimme efter att jag hade vaknat.
Jag såg en jättefin mc jacka, men det va nån annan som hade tagit den när jag skulle köpa den efter jag hade gått runt lite på a6. Skit oxå. 
Men mamma va gullig och sa att vi kunde åka och shoppa om någon vecka eller något igen,
så jag kan få min fina mc jacka :)

Annars blev inte alls mycket köpt.
Jag köpte en tröja och ett par byxor på bik bok.
Och ett par tumvantar på stadium, och några par örhängen.
Sen hittade jag inge mer. 

Träffade bästisDissa på a6 oxå, och Leo, och Linnéa M, och sen sa Dissa att Emil, Felix och Joel oxå var på a6 ;o 
När både jag och Dissa hade kommit hem tog jag hål i öronen på henne, 2 hål, alltså blev det 2 förjävligt höga skrik.
Mamma dog nästan av att ens kolla på när kanylen var genom hennes öra. Haha.

Resten av helgen har betått av plugg,  mycket plugg.
Så nu ska jag plugga vidare.  Glöm inte min bdb oxå :D

Kommentarer
Postat av: Dissa

Jag träffade bästisTinchy, Linnea M, Linnea, Felix å Blomkål på A6! hahah XD och jag SÄG Joel! XD hahahahha! X''D tänk va mke nytt folk man känner igen efter det lägret :o x)



Haha, ja, det blev en vaäldigt massa skrik hemma hos dig! XD hahaha "IN I BADRUMMET! MYCKET BLOD! SOS!!!!!!" XD hahahahahhahaha jag dör XD hahahah!

nej, jag glömmer inte din bdb 8D haha<3

2009-09-07 @ 20:18:04
URL: http://adelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0