ABC 123 NOTHING MATTERS TO ME

Skola imon. Och efter skolan ska jag bara sitta framför TV;n och vänta desperat på att bästis ska komma hem från sketlanda så att vi kan flumma. Jag vill också åka till vetlanda och shoppa! Om 1 eller 2 veckor ska jag få köpa min mc-jacka, ifall jag nu hittar den. Och en ny vinterjacka =)  Jag ska lägga upp bilder på båda, i promise.

Fast för tillfället har jag bara en dålig mobilkamera på 2 mpxls, eftersom att bror har tagit med digitalkameran till Växjö, till hans studensboende. Men så fort jag får en ny kamera ska jag lägga upp bilder med kvalité!! 
Värdelöst inlägg, men wtf, man skriver ungefär vad som helst i en blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0