WISHLIST

Det blev i varje fall firande idag, fast direkt efter stack pojken iväg, ut med kompisar förmodar jag haha.
Om 3 veckor är det min tur att fylla år, 14 år hihi!
Något som står i min önskelista är nog:

1. Kanyler jag vet att jag redan har massa men jag behöver kanyler i 1.0 och 2.0gilla läget!

2. En systemkamera så att jag har något att göra på fritiden och dessutom är det kul att fota. Eftersom att mina kamerakunskaper om olika inställningar och redigeringar osv ligger på 0, önskar jag mig en enkel systemkamera, som Nikon d3000, lr nikon d60, som iofs ungefär är samma kamera xP Ingen jävla nikon d90 med 3267425 knappar!!

3. Labret stavar (läpp-piercingar) eftersom att mina 11 labret stavar är försvunna! Och hur ska jag kunna pierca om läppen utan piercingar?!

4. Minneskort med 4 GB eftersom att det är bra att ha helt enkelt (kom inte på någon bättre anledning). Ett SD kort om något.

5. En till vit 6 mm töjning står oxå på listan, fast det hittade jag ingen bild på.


Önskar mig oxå pengar. Fast att få ALLT det där kan jag ju bara drömma om.

Kommentarer
Postat av: michaela

hmm, ja det är mycket man vill ha! :)

2009-09-20 @ 15:45:44
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0