DUBBELSLAG VARJE GÅNG

BESVIKELSE VARJE GÅNG

Jag skulle ha övat på engelskaglosorna tills imon, fast det hann jag inte, så det får bli på frukosten istället!
Jag har kollat på en massa vinterjackor. Jag har absolut ingen aning om vad jag vill ha för jacka, faktiskt. Jag hittar jättefina jackor, fast dom skulle aldrig se bra ut på mig...  Men jag får vel vända upp och ner på alla klädaffärer när jag ska köpa en vinterjacka!!

Skönt att det är fredag imon. Och helg, underbart. Att få sova ut och sådär alltså. Fast min helg ska nog mestadels bestå av plugg. Imon har vi ett oförberett stavprov, och på torsdag har jag tyska-, spanska- OCH läskunskapsprov.  Där pluggar jag nog mest på spanskan tror jag. Läskunskap behöver man vel inte plugga till (?) Jag behöver en adrenalinkick.

Kommentarer
Postat av: michaela

Vilken härlig vecka du får nästa vecka du ;) massa prov... men plugga lite varje dag så löser det ju sig! :) du är duktig..



ooch ang. vinterjacka, så tycker jag också det är skitsvårt att hitta en snygg, bekväm och varm jacka att vira runt kroppen... Men jag letar fortfarande ... vi ger inte upp! ;)

2009-09-18 @ 15:44:24
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0