Fredagskväll HEMMA



Jag är trött, och jag är jätteuttråkad en sånhär fredaxkväll,
på en fredagskväll ska man ju göra någonting...
Eftersom att bästis är på någon konfirmationsgrej, får jag spendera kvällen själv.
Jag har köpt ostbågar, chips, och godis, och så har jag hyrt män som hatar kvinnor.
En filmkväll med kära Tina har jag planerat! :D Fast efter idol förståss. Underbart.
Imon ska jag dansa från klockan 10.00 till 16.00.  Det där med att vara aktiv, fyfan vad jag och dissa är bra på't.
Om en kvart börjar idol!  Küss

Kommentarer
Postat av: Dissa

felåt, men jag va tvungen att gå på det >,< måste berätta en kul sak som du kommer skratta ihjäl dig åt! :D män som hatar kvinnor? usch, hur kan du? jag dör bara jag ser reklamen av den XD haha! blöööh, jag missade idol :( DANS IMON! :D:DDDD ja, fyfan va bra vi e på't! :D

2009-09-11 @ 23:05:07
URL: http://adelissa.blogg.se/
Postat av: michaela träffe

Va roligt med dans!! Hur var den??? hade nån streetdancen sen? för det va meningen från början att jag skulle ha den...



Kul :)

2009-09-13 @ 18:46:07
URL: http://realmicca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0