HALLO ALLES FEINEN!


MC-jackan som jag köpte i fredags!
Bilder på vinterjackan och det andra jag köpte kommer när jag orkar haha xD














Jag är fullt medveten om hur dålig bilden är, men den är tagen med min mobilkamera som har blivit jättedåligt pga. att jag har tappat mobilen ett x-antal gånger haha!

Om som det kanske syns lite på bilden, har jag färgat min underlugg blå! bild på det kommer oxå när jag har ork och sånt!

Jag är inte säker på ifall Heroes är på måndagar... men om det är det så ska jag gå och kolla NU!
GUTE NACHT ALLES FEINEN!

Kommentarer
Postat av: michaela träffe

Oj vilken snygg jacka du!!! :)

2009-09-23 @ 16:15:38
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0