Kondition ☺

Vi skulle springa 2000 m på 12 minuter idag, och jag klarade det! som resten av klassen, förutom några.
Jag och Ade har sprungit så mycket runt sjön, simmat och tränat på gymmet och tränat så mycket, så jag tyckte inte alls det va så jobbigt som jag brukar tycka. Och på skoljoggen kom vi före minst halva skolan!

Under skoldagen har jag varit lite smådepp på allting (anledning privat), men så fort jag kom hem steg mitt humör, och sen kom bästis! Vi gick ut och pallade äpplen, för att vädret var så fint! Idol börjar om 4 minuter och jag dör varrenda gång jag tittar på det här idolklippet HAHAHAHHA





föresten, jag har verkligen tröttnat till 110 % på min design...
när jag orkar och hinner ska jag verkligen försöka fixa den.
puss så länge

Kommentarer
Postat av: Dissa

blöööööööööh, bara för att du har uthållighet! XD

jag mår verkligen prima när vi har tränat så mke! och vi ger aldrig upp, eller hur? ;D

haha, vi va ju superduktiga på joggen, bara jag som va lite gnällig XD hahaha! Per räddade oss i slutet XD hahaha! eller ja, skrämde livet ur oss rättare sagt XD

DEPP?! DU?! VAD?! :O haha, pallade äpplen i din kusins trädgård XD hahahah! och åkte linbana! :D haha! jag där oxå varje gång jag kollar på det klippet X'D haha, ses imon ;)<3

2009-09-10 @ 21:21:36
URL: http://adelissa.blogg.se/
Postat av: michaela

Va roligt att det gick bra på loppet!!! :):):) grattis! alltid kul när träningen man lagt ner också funkar!! jag har inte kollat klippet än.. men ska göra det. har hört att det visst ska va nåt HELT utöver det vanliga.... kram!!

2009-09-11 @ 08:17:12
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0