OH NO!

Jag har sovit en och en halv timme inatt och fick sova i en KVART när jag kom hem. Gissa om jag är sur?!


Vaddå? har aldrig du varit hungrig?!


Bilder från resan till UNF:aren
(Med Dissa och Tingeling!)


Vi fick sova i en lokal med en jävla massa skatekillar som oxå skulle gå UNFaren.
Haha, har jag nästan bara bilder på mig själv eller?


OH NO! EN BILD PÅ LELLIS MED! STOOOOR BILD


OH NO! EN TILL BILD PÅ LELLIS! när hon gör sitt UNFaren prov, som jag blev klar med först av alla!
suck on that!


OH NO! idag hatade jag matte :<

Kommentarer
Postat av: Dissa

Hahha, den första bilden e superheeet ;D den andre med ;D hahahaha! usch va stort huve jag har på den första bilden på mig X'D men den andra bilden blev bra :D hihihii^^ skatekillarna va grymma! :D faast... dom va en aning löjliga när dom fes mitt i natten å alla började gapskratta X'D hahaha, okey, jag e löjlig med, för jag sitter här å gapskrattar åt det nu när jag tänker på det XD hahahahhahah !

haha, oj va lång kommentar det blev >,< haha ses imon! då blir'e GÖTET! :DDDD PUSS!

2009-10-01 @ 16:01:53
URL: http://adelissa.blogg.se/
Postat av: michaela träffe

Jodå, jag har också varit hungrig!! ;)

Goa bilder! Haha.....



Du är söt! och skriver fint gör du också, för gissar att det var du som skrivit de där mattetalen?? :p



Kram!!

2009-10-03 @ 23:41:07
URL: http://realmicca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0