YOUR PAST-TIMES, CONSISTED OF THE STRANGE

Efter skolan åkte vi till sketlanda (nae, det är faktiskt en fin stad =D) för att leta efter en vinterjacka. Vi hittade en jättefin i hm som var varm oxå! Sen hittade jag en mc jacka oxå, så den köpte jag med. Sen köpte jag en halsduk och en mössa som matchar mina tumvantar. Jag lovar att lägga upp bilder på plaggen an annan dag! Imon kanske, eller i övermon!

På kvällen blev det mejan med dissa och ming! =D Imorgon firas bror, får blogga vidare imon alltså.
TV nästa, sen nana. Ciao bellas y bellos


Your past-times, consisted of the strange
And twisted and deranged
And I hate that little game you had called
Crying lightning
- Arctic Monkeys ♥

Kommentarer
Postat av: Adelissa

Dina jackor klädde dig jättebra! :D

jevla lyckoost! xD

2009-09-19 @ 21:21:08
URL: http://adelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0